Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 29 sierpnia 2014

Royal Pads vs. Vitara

Jakiś czas temu dostaliśmy do przetestowania zestaw padów Firmy Royal Pads.
Po dość długich poszukiwaniach obiektu testowego, na lakierze naszych samochodów nie było by co testować :) ale obiekt testowy w końcu się znalazł. Suzuki Vitara przebieg około 70tyś. km ale jak to japończyki twardego lakieru nie maja.

Tak wyglądało nasze auto testowe









Test był trochę spontaniczny, odbywał się jak widać poza naszym ''studio detailingowym'' a co za tym idzie nie wszystko udało się zabrać. Druga sprawa, jak to w życiu bywa człowiek sobie coś planuje a w tzw. międzyczasie świat się wywraca 4x :) miało być dużo czasu a wszyło mało na szczęście na wszelki wypadek zapakowałem to co niezbędne.

No to zaczynamy od mycia






Karcher i pianownica PA sie nie zmieściła więc...







Dwa wiadra to podstawa :)









Jak widać po testach nie tylko padów ''pianownica'' tez coś tam zdziałała na lakierze














Wracamy do tematu myjemy


Płuczemy 














Tak sie prezentowało auto po umyciu












Noo to tak mniej więcje w kilku zdjęciach prezentuje sie obiekt testowy, zabieramy sie za testy.
Do testów dostaliśmy zestaw padów firmy Royal-Pads, zestaw zawierał biały pad tnący, żółty polerujący i zielony finiszowy oraz pad UFO specjalnie przygotowany do nakładania wosku.

No to zaczynamy, na początek pad tnący i pasta Koch Power Cut











co to był by za test jak by nie było porównań, w tym wypadku dla porównania poszedł MF Rupesa żółty pasta ta sama



Po dokładnym wymyciu pierwszego cięcia takie uzyskaliśmy rezultaty

Porównując pady, lepiej tnie biała gąbka, może odczucie subiektywne ale...., grube rysy pozostały ale nie o to chodziło w tym teście...








jedziemy dalej pad polerujący żółty i do tego pasta Scholl S17+
















po tych kilkunastu przejazdach pad wygląda... jak nowy :)




po uprzednim wymyciu lakieru zabieramy sie za finisz












małą dygresja :)




Znów porównanie, tym razem pad 3M niebieski (finiszowy)












Są odbicia :)



Kolejny pad który dostaliśmy do testów













Kolejne testy, tym razem trwałość wosków, w lewym narożniku zawodnik z Japonii syntetyk, w prawym narożniku jeden z popularniejszych na  rynku wosków naturalnych Zymol Carbon



Wyniki kilkugodzinnej pracy 



















3 komentarze:

  1. Witam.Piękna robota,pozazdrościć pasji.Sam chciałbym wykonać powłokę kwarcową na swojej srebrnej OII ale nawet nie wiem jak sie do tego zabrać.Pierwszy raz stykam sie z pojęciem car detailingu i szczerze powiem,nie bardzo się jeszcze orientuję co należy robić po czym a co na koniec itd.Patrząc na Wasze dzieła nie sposób sie nie zarazić.Stąd moja prośba.Jeśli macie 5 minut to proszę o małą rozpiskę jak krowie na granicy co i jak.Dodam,że nie zetknąłem sie jeszcze z takimi cudami jak detailer ,glinka itd.
    No i najważniejszy pomysł.Chcę przelakierować auto na mat anthracite.Czy macie sposób na utrzymanie takiej powłoki? Wiem ,że koszta spore ale mnie korci.poza tym mam znajomego,który ma mi obstalować w miare taniego lakiernika.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesuje Cie powłoka proponuje poszukaj kogoś kto sie tym zajmuje, wiem nie święci garnki lepią ale akurat tu trzeba wiedzieć co i jak...
      Co do pytania co i jak po kolei jest wątek na blogu KNOW HOW co prawda są w nim w niewielkie braki.... ale podstawy są :)
      Co do mat anthracite, dla mnie samochód ma być błyszczący...felgi jeszcze ale całe auto ma się błyszczeć... co do pielęgnacji musisz poczytać w matach nie mam doświadczenia. A co do ''taniego'' lakiernika uważał bym... podejrzewam że ww. kolor wymaga ogromnego doświadczenia i wprawy ale jak zrobisz chętnie zobaczę jak wyszło
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. 37 year old Social Worker Isahella O'Collopy, hailing from Earlton enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Mycology. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 275 GTB. Link strony

    OdpowiedzUsuń